Service
Bij ons gaat uw investering gepaard met een goede service.
Service die bij u past
Investeren in een machine doe je met verstand. Bij ons gaat uw investering gepaard met een goede service. Stako beschikt over een eigen technische dienst. Een team van professionals met jaren ervaring. De technische dienst van Stako staat zeven dagen per week voor u klaar. Zo komt u niet voor onaangename verrassingen te staan. Of het nu gaat om onderhoud, calamiteiten of storingen, ons vakbekwame team biedt u juiste en snelle service en optimale ondersteuning.
Contact
Voor een afspraak met de technische dienst van Stako kunt u contact met ons opnemen.

Software support
Klantenondersteuning op uw computer
Stako geeft U, op afstand, ondersteuning op uw werkplek. Hierdoor is het mogelijk om op uw werkplek mee te kunnen kijken en waar nodig over te nemen of aanwijzingen te kunnen geven.
Voor deze ondersteuning maken we gebruik van het programma Netviewer dat u dient te downloaden en te openen. Samen met onze supportmedewerker, die u aan de telefoon hebt, stemt u de applicatie af zodat er contact gemaakt kan worden via een beveiligde 128-bit versleutelde verbinding. Via deze verbinding is meekijken door derden uitgesloten.
Door gebruik van deze software te accepteren geeft u tevens akkoord voor het zichtbaar maken van uw werkplek aan onze supportmedewerker van Stako B.V.
Contact:
Support voor applicaties: Dhr. Bjorn Polman
Support van de Burny® of Machine : Dhr. Antoon Verheijen
Telefoonnummer: +31 (0)24 648 82 50
Email: Service@stako.nl
Download het programma
Teamviewer
https://download.teamviewer.com/full

Service en Aftersales zijn voor Stako, naast innovatie en kwaliteit, de topprioriteiten.